top of page

שילובים - איך עושים את זה נכון ?

אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה זה איך עושים את זה נכון ? מה שמים עם מה? מה עובד עם מה? בדיוק בשביל זה, ריכזתי לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעשות את זה כמו שצריך.


1. באופן כללי - הכל עובד עם הכל.

בגלל שהצבעוניות של כולם דומה לא משנה מה תשים עם מה, זה יעבוד. מה שכן, צריך לראות שלא עושים את זה עמוס מדיי ושיש הרמוניה ובלאנס נכון בין הכתמים והקווים.


2. מפה אני מגיעה לטיפ השני שלי - יש לנו שני סוגי פוסטרים בקולקציה. העמוסים (כמו ההרים, הזריחה, הפסים), ואת הנקיים. אם לקחתם פוסטר שהוא מהעמוסים, אז אולי כדאי לשים לידו אחד נקי . זה נותן לו קונטרה, וגורם לחלל שלנו להיות הרמוני יותר ולא עמוס מדיי.


3. כמובן - שיש יוצאים מן הכלל. ולפעמים זה גם עובד. כמו בתמונה למטה.

4. לגביי גדלים - השאלה שחוזרת על עצמה הכי הרבה. מה כדאי לקחת ? את אותו גודל או שילוב של כמה גדלים ? אז ברור שאין תשובה אחת גם פה, אבל זה תלוי במראה שאתם מחפשים. אם באלכם את הסגנון הנקי והקלאסי, הייתי לוקחת 3 באותו גודל, ואם אתם מאלה שאוהבים את המשחק, השינוי. ולתת לחלל מראה צעיר יותר, אז הייתי לוקחת כמה גדלים. אפילו משלבת בין כל הגדלים, גם עם הגלויות.


5. כמובן שיש יוצא מן הכלל.

כמו בתמונה פה למטה, קלאסי, נקי, ובגדלים שונים.

6. נקודה אחרונה, אחד הדברים שהיו לי הכי חשובים שכל הפוסטרים יעבדו ביחד, אבל גם שכל אחד יהיה מספיק משמעותי ויעמוד בפני עצמו.

אז אם יש לכם פינה שפשוט חסר בה צבע, זה הזמן להוסיף אליה פוסטר שאתם אוהבים, ולתת לה אור אחר.


דבר אחרון,

תכלס, אין חוקים בדברים האלה. תבחרו את מה שאתם אוהבים, איך שאתם אוהבים, זה כבר יעבוד לכם ביחד.

פה לכל השאלות שלכם,

כל אהבתי,

שיראל.


193 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שיווק | מה הסיפור שאני רוצה לספר ?

עסק שלא משקיע בשיווק הוא עסק שלא יצליח להתקדם ולגדול. זה תורה שלימה ואפשר לדבר עליה ימים ולילות, אבל ננסה לגעת על קצה המזלג ברשתות חברתיות ואם אני מביא את עצמי לפרונט או לא. יש 2 משפטי מפתח שצריכים לה

בואו נדבר על פרפקיוניזם.

הרבה שנים התנהלתי בעולם במחשבה שהכל צריך להיות מדוייק ושלם. כל דבר שעשיתי ויצא תחת ידיי לקח לי המון זמן כי משהו לא ישב לי בדיוק. זה יכול להיות מילה בפוסט, צבעוניות של מיתוג או מדבקה שסוגרת את האריזה.

לדעת לבקש עזרה.

היוש, ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי, והיום, אנחנו הולכים לדבר על - להבין במה אני פחות טוב. זה נשמע לא מהותי, ואולי קצת שולי לרגעים אבל אני פה כדי להסביר כמה זה חשוב. דמיינו סיטואציה רגע, אם יש לכם כבר ע

bottom of page