top of page

שיווק | בואו נדבר על טיקטוק.

עודכן: 15 במאי 2021

אני בטוחה שכמה פה ירימו גבה.

מודה, עד לפני שבוע גם אני הייתי הכי פסימית בעולם בקשר לרשת הזאת, תמיד היא הייתה נראית לי ילדותית, ויותר מזה, לא כל כך הבנתי מה עושים בה - איך אני יכולה לקחת את העסק שלי, שהוא יותר בוגר ואומנותי, וליצור לו תוכן ברשת הזאת ? מצד שני, ותמיד אני אומרת את זה, בכל רשת יש פוטניצאל מאד גדול וכל אחת עובדת עם קהל אחר, אז כדאי להשקיע בכולם כדי להגיע לקהל לקוחות משמעותי.

מפה לשם, פתחתי חשבון והתחלתי להעלות סרטונים, תוך שבוע הבנתי איזה פוטניצאל חשיפה מטורף יש לרשת הזאת, הרבה הרבה יותר מאינסטגרם (פייסבוק אני עוד לא יכולה להגיד, מודה שעוד לא פיצחתי איך עובדים נכון גם שם), גם בעליית עוקבים משמעותית, גם להגדלה של עמוד האינסטגרם שלכם וגם למכירות.




אז איך עובדים בה נכון בעצם ? כמה כללים פשוטים.

1. תצרו תוכן שתואם לגיל.

נכון, יש שם כמעט את כל הגילאים , אבל הפלח הגדול של האוכלוסיה בטיקטוק זה צעירים ובני נוער שרואים דברים אחרת. תבדקו איך עסקים אחרים מפרסמים שם, התוכן של האינסטגרם והטיקטוק הוא שונה לחלוטין. אני יוצרת לכל רשת את התוכן שלה בהתאם לקהל היעד שלה.

באינסטגרם יהיו יותר איורים ומילים, ודווקא בטיקטוק יותר אריזות וולוגים של ימים. שוב, בהתאם לקהל היעד.

2. העניין הוא ניסוי וטעיה.

בהתחלה תעלו כמה סוגי תכנים ביחד, ותראו מה תופס. לצורך הדוגמא, כשפתחתי את הטיקטוק העלתי 3 סרטונים באותו רגע. אחד מההפקה, אחד סטורי שהעלתי פעם לאינסטגרם ואחד אריזת משלוחים - תוך יום 2 הסרטונים הראשונים הגיעו ל1,500 צפיות והאריזה ל45 אלף ! אתן מבינות את העניין ? לא היה לי אפילו עוקב אחד והסרטון הגיע לכל כך הרבה אנשים. שזה מטורף. ביום הבא עשיתי בדיוק את אותו דבר, וזה היה אותו גרף - 2 הסרטונים בצפיות סבבה והאריזה בעשרות אלפים, ואז הבנתי שזה מה שאוהבים אצלי.

2 מסקנות יש מהסעיף הזה - 1. תנסו כמה דברים ותבינו מה אנשים אוהבים גם אם זהלא בהכרח מה שאתם הייתם הכי מתחברים אליו, 2. החשיפה היא מטורפת אם עובדים באפליקצייה הזאת נכון.

3. אל תחכו לרגע שזה יהיה מושלם.

טיקטוק, בשונה מאינסטגרם, לא עובד על הנראות של הפיד או הדיוק של הצבע, הוא עובד על כמות הזמן שאנשים נמצאים לכם בסרטון. לכן, אתם לא צריכים שזה יהיה מושלם, אתם צריכים שזה יהיה מעניין, מסקרן, צבעוני. כדי שאנשים ישארו דווקא בסרטון שלכם כמה שיותר זמן. אתם יכולים לספר סיפור, לעשות משהו שיש לו המשכיות (ציור נגיד) או כל דבר שמסקרן להישאר בו.

4. תשאירו שאלה.

אחד הדברים שמקפיצים סרטוני טיקטוק הוא תגובות, שאלה בתיאור הסרטון יכולה לגרום לתנועה וככה להקפיץ לכם את הסרטון לפור יו ולגרום לזה שהמון אנשים יראו אותו, גם אם הם לא עוקבים אחריכם.

5. האשטגים.

תמיד זלזלתי בזה, אבל זה עובד. יש האשטגים שירימו לכם את הסרטון למעלה, בדרכ לכל זמן יש האשטג פופולארי, אתם תראו אותו חוזר בכל סרטון שתראו בפור יו שלכם וככה תדעו במה להשתמש.

6. מוזיקה ויראלית

לכל תקופה יש את הסאונד הפופולארי שלה, שאם תשתמשו בו הוא ירים לכם את הסרטון. כנל לגביי טרנדים, אם יש טרנד שרץ ואתם יכולים לחבר אותו אליכם / לעסק שלכם, זה יהיה מעולה וירים את הסרטון שלכם למעלה. אתם לא תפספסו את זה, כי כשיש משהו פופולארי בטיקטוק, הוא נמצא בכל מקום.

7. העלאת סרטונים באופן עקבי.

כדי שהעמוד שלכם יגדל משמעותית ובקצב קבוע אתם צריכים להעלות סרטונים באופן שוטף ועקבי, אחד בכל יום או יומיים. זה יגדיל לכם את החשיפה באופן דרסטי ומשמעותי.

8. דבר אחרון,

ואני חושבת שאחד הפלוסים הגדולים של טיקטוק, הרבה אנשים יתחילו לעקוב אחריכם באינסטגרם כי הם הכירו אתכם בטיקטוק. יכולה לספר לכם שהרבה זמן הייתי תקועה בעמוד שלי באינסטגרם, ולא כל כך הצלחתי לגדול, ודווקא העמוד טיקטוק שלי הרים לי אותו בחזרה.

אין בזה דרך אחת, כמו בכל דבר, פשוט תנסו. לא חייב להראות את עצמכם, ויש הרבה דרכים להיות טובים בזה. תתחילו תנועה, זה פשוט יזרום. יש סרטונים שפחות יעבדו, ויש כאלה שיתפוצצו ולא תבינו מאיפה זה בא לכם. אחד הדברים שיכולים לעזור לגדילה שלכם היא שלא רק תעלו סרטונים אלא תקחו חלק פעיל ברשת הזאת, תראו מה אנשים אוהבים ומעלים, איזה סרטונים נהיים ויראלים ומה מעניין אתכם, ככה תוכלו לדייק את התוכן שלכם באפליקציה שלרוב אין לכם כמעט מושג בה.


בקיצור, בואו לטיקטוק, יהיה כיף :)




188 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שיווק | מה הסיפור שאני רוצה לספר ?

עסק שלא משקיע בשיווק הוא עסק שלא יצליח להתקדם ולגדול. זה תורה שלימה ואפשר לדבר עליה ימים ולילות, אבל ננסה לגעת על קצה המזלג ברשתות חברתיות ואם אני מביא את עצמי לפרונט או לא. יש 2 משפטי מפתח שצריכים לה

בואו נדבר על פרפקיוניזם.

הרבה שנים התנהלתי בעולם במחשבה שהכל צריך להיות מדוייק ושלם. כל דבר שעשיתי ויצא תחת ידיי לקח לי המון זמן כי משהו לא ישב לי בדיוק. זה יכול להיות מילה בפוסט, צבעוניות של מיתוג או מדבקה שסוגרת את האריזה.

לדעת לבקש עזרה.

היוש, ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי, והיום, אנחנו הולכים לדבר על - להבין במה אני פחות טוב. זה נשמע לא מהותי, ואולי קצת שולי לרגעים אבל אני פה כדי להסביר כמה זה חשוב. דמיינו סיטואציה רגע, אם יש לכם כבר ע

bottom of page