top of page

קצת מחשבות של אחרי קורונה :

עודכן: 12 במאי 2020

שמענו המון על קלישאת הלימון והלימונדה, ואיך אפשר להפוך כל דבר למתוק יותר, אז אני פה בשביל להמשיך את הטרנד עוד קצת ולספר לכם על כמה דברים שבעיניי אנחנו חייבים לקחת איתנו מהתקופה ההזויה שהיינו בה :


א. אל תזניחו את התחביבים שלכם.

פתאום בתקופה הזאת הבנו כמה אנחנו חיים במירוץ קופצים מדבר לדבר, לא מספיקים להגיע לעצמנו. ואז הכריחו אותנו לעצור, ולנשום, ופתאום לא מצאנו מה לעשות עם ערימות של זמן פנוי.

ברגע הבנו כמה זה חשוב שיהיו עוד תחומי עניין, אלו שעושים לנו טוב ומגדלים אותנו. ותכלס, זה מה שעושה אתכם למיוחדים יותר. ומי שאתם באמת.

ב. להיות מחושבים קצת יותר.

כולנו הופתענו לגלות כמה נחתך מחשבון האשראי שלנו בלי בתי קפה ומסעדות, למרות כל הקניות אונליין, פתאום הפער היה משמעותי,

שם זה הכסף הגדול. קפה כל יום בבית קפה, יכול להגיע לסכומים ענקיים. אני לא אומרת לא לעשות את זה, אני מאלה שעובדים בבתי קפה וזה הבית שלהם, אבל אני כן אומרת, תהיו מודעים לסכומים שאתם מוציאים על זה, זה משנה משמעותית את הסיפור. קצת יותר חישוב, ואתם במסלול הנכון לחיסכון.

ג. לבעלי העסקים מביננו –

אונליין. תעבירו את העסקים שלכם לרשת. חנות זה חשוב, המפגש, הפנים אל פנים. אני לא אומרת לסגור אותה ויש דברים שבהכרח צריכים להיות פרונטלית. אבל לאונליין יש יתרון משמעותי על חנות בכמה דברים :

1. העסק ממשיך לעבוד הרבה אחרי שאתה הולך הבייתה, בכל שעה יכולות להיות מכירות, אתה לא צריך מישהו שמתפעל את זה כל הזמן, זה רץ לבד.

2. אתה לא מוגבל באיזור. אונליין מאפשר לך להגיע לכל מקום בארץ או בעולם בלחיצת כפתור. אל תצמצמו את הקהל שלכם, תגרמו לזה שהוא יהיה כמה שיותר גדול.

3. והאחרון, עצוב לומר, אבל אין לדעת מה הדבר הבא שיטרוף את כל הקלפים, אונליין זאת הדרך היחידה שלכם להיות בטוחים שגם אם העסק נסגר, אתם יכולים להמשיך להרוויח ולעבוד.

ד. הכוח של הרשתות החברתיות.

פשוט מטורף כמה כוח יש לזה. פתאום שלכולנו היה קצת יותר זמן פנוי כולם נהיו בלוגרים ומובילי דעת קהל. החשיפה הייתה מטורפת, והכי חשוב –

הבנו כמה כוח יש לאפליקציות ששורפות לנו כל כך הרבה זמן.

מה שאני באה לומר זה, תשתמשו בזה לטובתכם. אם זה להעביר את האור שלכם בעולם, אם יש לכם עסק אז זה מקום שיווק מטורף וכלי עבודה מדהים, ואם אתם סתם אוהבים אסתיקה תמצאו את אלה שמעשירים את הידע שלכם ועושים לכם טוב.יש לזה המון כוח, תמשכו אותו אליכם.

אחרי כל זה, עובדה מעניינת.

2 אחוז מהאוכלוסיה הם אנשים שהפכו את עצמם לבלתי רגילים בתחומם . ולמה ? לא כי הם מוכשרים יותר, אהובים יותר, יפים יותר, או כל דבר יותר. הם פשוט למדו מכל סיטואציה שהם נתקלו בה. אנחנו יכולים לחזור לשגרה שלנו כמו שהיא הייתה, העולם חוזר למקומו, המירוץ מתניע את עצמו מחדש, אבל החכמים מביננו יבחרו לא לקחת חלק בזה, ויחליטו להיות מדוייקים יותר, לעצמם, לעולם. להפוך את מי שהם לאנשים שמסתכלים עליהם ואומרים וואוו.

מה שצריך הוא להאמין. פשוט להאמיו שלא משנה מה נקודת הפתיחה שלי, אני מסוגל. להיות הכי טוב שאפשר.

אני מאמינה בכם, תאמינו בעצמכם!

כל אהבתי.

60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שיווק | מה הסיפור שאני רוצה לספר ?

עסק שלא משקיע בשיווק הוא עסק שלא יצליח להתקדם ולגדול. זה תורה שלימה ואפשר לדבר עליה ימים ולילות, אבל ננסה לגעת על קצה המזלג ברשתות חברתיות ואם אני מביא את עצמי לפרונט או לא. יש 2 משפטי מפתח שצריכים לה

בואו נדבר על פרפקיוניזם.

הרבה שנים התנהלתי בעולם במחשבה שהכל צריך להיות מדוייק ושלם. כל דבר שעשיתי ויצא תחת ידיי לקח לי המון זמן כי משהו לא ישב לי בדיוק. זה יכול להיות מילה בפוסט, צבעוניות של מיתוג או מדבקה שסוגרת את האריזה.

לדעת לבקש עזרה.

היוש, ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי, והיום, אנחנו הולכים לדבר על - להבין במה אני פחות טוב. זה נשמע לא מהותי, ואולי קצת שולי לרגעים אבל אני פה כדי להסביר כמה זה חשוב. דמיינו סיטואציה רגע, אם יש לכם כבר ע

bottom of page